Isnin, Oktober 18, 2010

iLuminaSi seOrang Aku~

Aku...
inGin seNtiaSa meLakukaN yaNg terbaik...
unTuk diRi seNdiri...
unTuk keLuarga..
unTuk sahaBat dan teMan2..
taPi..pernahkaH aku tuNjukkan aku iNi yG terbaik..?

Aku...
inGin sentiAsa aDa yG saYang...
oLeh keLuarGa..
oLeh saHabat dan teMan2..
oLeh smua yG berAda d sekeLilingku..
taPi..perNahkah aku menYayangi diRi senDiri..?

Aku...
inGin sentiaSa meNgambil beRat diRi oRg Lain..
..keLuarga..
..sahabaT dan teMan2..
..dan seMua yG beRada d sekeLilinG..
taPi..perNahkah aku meNgambiL beRat dan prihaTin dGn diRi seNdiri..?

seTiap haRi..
soAlan ini laH yaNg ku peRlu taNya setiaP hari..
keRana aKu aDaLah aku...
yaNg peNuh teKa teKi.....

                                                                                                                             
                                                                                                      

1 ulasan:

  1. Aku tetap aku..
    Bukan dia bukan sesiapa..
    Sesuatu hanya aku yang tahu :)

    Sekian, Terima kasih..

    Missgee!!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...